3 vuotta

Näin se vaan aika kulkee ja ollaan tultu jälleen tien risteykseen josta aika ja matka jatkuu reippain askelin eteenpäin. Sillä huomasin aamulla ylös noustessani että tänään on kulunut 3 vuotta siitä kun olen viimeisen viinani juonut. Hieno saavutus.

En mä sitä sano ettäkö tämä aika on yhtä ruusuilla tanssimista ja olisi helposti mennyt. Töitähän tässä täytyy tehdä jotta pää pysyy mukana ja ajatukset selkeinä ja raittiina.

Muutoin mulla tämä kevät ja alkukesä on ollut henkisesti aika raskasta aikaa. Masennus on meinannut ottaa otteeseensa ja pitää siellä otteessaan. Eipä silti......viinaa ei ole tehnyt mieli eikä se ole ratkaisuna edes käynyt mielessä. Koska jos mä jotain olen 3 vuoden aikana itsestäni oppinut niin on se että mä olen alkoholisti .....tosin raitistunut alkoholisti. Ja se viina ei ole ratkaisu ongelmiin. Nähtiinhän se mihin se ratkaisu johti vuosien myötä. Se johti alkoholisoitumiseen ja paskaan elämään.

Mun blogi on viettänyt myös hiljaieloa kun ei ole oikein tullut mitään mieleen mistä kirjoittaa eikä oikeastaan ole edes huvittanut kirjoittaa. Ei .... älkää käsittäkö väärin. En mä ole tätä blogia lopettamassa. Tämä on se paikka mikä on pitänyt mut järjissäni ja olen myös saanut ihmisiltä positiivista palautetta että blogini on auttanut muitakin ihmisiä.

Kirjoittelen aina silloin tänne juttua kun tulee mieleen jotain ja kun se kirjoittaminen tuntuu mielekkäältä. Mukavaa loppukesää kaikille teille ihanille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti