Heippa tosi pitkästä aikaa

Tässä on aikaa mennyt kun olen viimeksi tätä sivua päivittänyt. Vuosia oikeastaan. Mulla on vähän kiirettä pidellyt kun olen saattanut tätä elämääni kuntoon projektia muiltakin osin kuin vain alkoholismin osalta. Mulla on ollut nimittäin projekti Satumainen elämänsä kuntoon käynnissä viimeiset 3 vuotta.

Nimittäin mulle tehtiin vatsan ohitusleikkaus kesäkuussa 2021. Tuo operaatio muutti elämäni täydellisesti. Kyllähän te tiedätte että niitä poppaskonsteja ja ihmejuttuja laihtumiseen ei ole olemassakaan. Itse tuli kokeiltua lähes kaikki keinot kaalisoppadieetistä lähtien. Mikään ei toiminut ja paino vaan jatkoi nousuaan vaarallisiin lukemiin. Onneksi sain siinäkin asiassa apua ja pääsin kuin pääsinkin vatsan ohitusleikkaukseen. Olen joutunut tekemään pirusti töitä tuon laihtumiseni suhteen. Kun niitä ihmekeinoja ei todellakaan ole olemassaan.

Paino alkoi pikkuhiljaa tippumaan. Tällä hetkellä vaaka on pysähtynyt mua tyydyttävään lukemaan. Vielä pitäisi puristaa jostakin 6 kiloa alaspäin jotta pääsen vatsanahkan leikkausoperaatioon. Nyt ne alkaakin olla sitten niitä haasteellisia ja vaikeimpia kiloja, mutta kyllä nekin lähtevät.

Painoni on tippunut 94 kiloa, josta olen todella onnellinen. Elämä on muuttunut paljon siedettävämmäksi ja onnellisemmaksi. Yksi häiritsevä sivuseikka tässä rajussa laihtumisessa on. Nimittäin se löysäksi jäänyt nahka jota kyllä on vaikka muille jakaa. Mutta se on vain merkki siitä että jotakin hyvää ja mahtavaa on tapahtunut.

Joten kaikki on onnellisesti ja mahtavasti.

Olen viimeinkin onnellinen.

Kesäkuu 2021

Kesäkuu2024






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti