Blogin uusi logo ja muuta pohdintaa


Heippa kaikille ja hyvää perjantaita!

Puliraitis blogi sai tänään uuden logon josta saan kiittää rakasta sisareni tyttöä Hannaa.
Hannan taidetta on nähtävissä instagramissa:

Käykäähän painamassa seuraa nappulaa ja tykkäämässä tästä hyvästä taiteilijasta.

Tuohon blogin otsakkeeseen pyysin apua tuossa joulukuussa ja heittelin ideoita ja annoin Hannalle vapaat kädet ja todella hyvin mua ja blogiani kuvaava otsake siitä tuli.

Tuo surusta, tuskasta ja kyyneleisestä elämästä tie on johtanut iloon ja hymyyn.

Blogissa pohdintaa ja juttua arkisesta elämästämme.

Mietteitäni alkoholismista, juoposta elämästä ja siitä suuresta muutoksesta jonka olen läpikäynyt ja jota käyn läpi joka päivä.


Elämä on ihmeitä täynnä.
Mä olen yksi niistä suurista ihmeistä.
Mun ei pitäisi olla tässä.Mun ei pitänyt koskaan selvitä.
Mä en uskonut eikä kukaan muukaan varmaankaan. Väärin!!!!! Oli ihmisiä jotka siihen muutokseen uskoivat. Oli ihmisiä jotka sanoivat heti ensimmäisenä päivänä että luottaa 100% siihen asti kun se korkki pysyy kiinni. Oikeahetkessä muhun uskottiin ja muhun luotettiin ja annettiin ne selviämisen ja raitistumisen avaimet käteen. Oli mun itseni työ selvittää se mitä mä noilla avaimilla teen. Avaanko ovia, kipeitäkin ovia ja selvitän menneisyyteni voidakseni raitistua ja elää raitista elämää nyt.

Mä päätin ottaa sen avun vastaan. Mä päätin kuunnella. Mä imin tietoa ja oppeja itseeni kuin entisaikaan kaiken viinan. Entisestä viinasieposta tuli oppija ja kuuntelija. Mutta myös puhuja. Mä olen saanut puhua sen kaiken paskan pois sisältäni ja tämän raitistumisen myötä mä olen myös aloittanut lokakuussa 2018 tämän projektini puliraitis. Jatkan tämän kirjoittamista ja tarinaa tulee aina silloin kun musta tuntuu hyvältä kirjoittaa.

Joten mulle on kenenkään turha tulla sanomaan että on toivoton tapaus mitä tulee siihen raitistumiseen. Mä olin se toivoton tapaus ja tässä mä olen tänään:
Onnellinen, tyytyväinen, seesteinen ja raitis nainen.
Mä en muistele menneitä enkä elä tulevassa.
Mulle elämä on tässä ja nyt.
Hetki kerrallansa.
Päivä kerrallansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti