Pikkusieluiset narsistit


Siis mä olen ihmetellyt sellaista asiaa että onko ihan oikeasti olemassa niin pikkusieluisia ihmisiä että ne tekevät kaikkensa että toinen epäonnistuisi elämässään, kompastuisi ja kompuroisi. Vetävät sen maton kerta toisensa jälkeen sun jalkojen alta. Seuraavat ilkkuen miten sen toisen käy. Mun tapauksessani odottavat sitä miten pitkälle mua voi ärsyttää ja maan rakoon painaa että milloin mä ratkean ryyppäämään. Sillä mä en ole katsonut tarpeelliseksi salata sitä että olen entinen juoppo. Nykyinen toipuva ja raitistunut alkoholisti. Mä olen avoimesti raitistunut alkoholisti.

Mun puolesta saavat odottaa ja ärsyttää, potkia ja kiusata maailman tappiin asti. Vetäköön vaan uudelleen ja uudelleen sen maton mun alta. Mä en ratkea, mä en sorru, mä nousen uudelleen ja uudelleen ylös ja näytän että mun raittiuttani eikä mun onnellisuuttani saa mikään pikkusieluinen tyyppi järkkymään. Mä olen raitis tänään ja mä olen sitä huomennakin. Kiitos OIKEAHETKI, vertaistuki ja se että tänään mä en ole yksin.

Ja missä näitä pikkusieluisia ihmisiä sitten sikiää. Ikävä kyllä nämä ihmiset ovat useimmiten niissä instansseissa joiden pitäisi sua auttaa. Mutta joissa kokevat saavansa iloa elämäänsä saadessaan survoa sen pienen ihmisen kaikin keinoin maanrakoon. Odottavat iloiten sen toisen epäonnistumista. Näihin instansseihin kun astut niin ihan sama missä sen teet .... teet sen sitten Rovaniemellä, Helsingissä tai sitten Alavudella niin kaikki he ovat samasta puusta veistettyjä. Ohjelmoituja samalla koodilla.

No mikä mm. on tälläinen instanssi. No eipäs se vaikeaa ole sellaista löytää. Tälläisiä ihmisiä on joka Peruspalvelussa tekemässä sosiaalityötä ja auttamassa ihmisiä. Auttamassa heitä jotka sitä apua tarvitsevat. Ja salaa toivoen heidän epäonnistuvan, ihmisten sortuvan ja katkeroituvan. Jostain kumman syystä sellaisiin paikkoihin on etsiytynyt ihmisiä jotka nauttivat toisen ihmisen kärsimyksestä. He nauttivat siitä vallan tunteesta jonka he saavat saadessaan sortaa heitä alempana olevia alamaisiaan joita heidän pitäisi auttaa.

Näille tälläisille tyypeille on oma nimensäkin.

He ovat NARSISTEJA.

Ja he toimivat sosiaalityöntekijöinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti