Vuoden viimeinen päivä

Heippa kaikille
ja ihanaa vuoden viimeistä päivää 💗

Nyt on hyvä miettiä mitä mä olen saanut tältä vuodelta.
Mä nimittäin olen saanut enemmän kuin koskaan.
Olen saanut raittiuden.
Olen saanut raittiuden myötä uusia ystäviä.
Olen saanut tunteen siitä että musta oikeasti joku välittää.
Olen saanut ymmärryksen siitä miksi musta tuli alkoholisti.
Ennen kaikkea mä olen tämän raittiuden myötä saanut uuden elämän.

Olen sanut uuden raittiin elämän.
Ei tämä raittius ole helpolla tullut.
Ei roomaakaan rakennettu päivässä niin ei siitä mulle kaikki ja heti mentaliteetistä mihinkään ole. Mun on täytynyt alkaa ajattelemaan koko elämä uusiksi. On ollut pakko hiljentyä, tyyntyä ja ajatella asioita hitaasti. Ennen mä olin se hätäilijä, hermoilija ja kaikki-mulle-nyt-ja-heti ihminen. Samanlainen stressaaja mä meinaan olla yhä mutta sellainen mä olin sen 30 vuotta minkä viinaa join. Joten mulla ei ole mihinkään kiire. Hiljaa hyvä tulee.

Mun elämä sai raitistumisen myötä uuden suunnan.
Mä sain niin paljon uutta elämääni.
Mä sain rohkeuden elää.
Mä sain rohkeuden elää raittiina ja unelmoida.

Elämä on ihanaa ja elämisen arvoista.
Viimeinkin.
Ihan näin raittiina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti