Naisellinen turhamaisuus

Mä olen alkanut kiinnittää huomiota enemmän ja enemmän ulkonäkööni.

Juoppona tuli ajateltua että onko sillä väliä miltä mä haisen tai tuoksun. Vaatteita vaihdoin silloin kun sattui omaan nenään tuoksahtamaan kammottava löyhkä. Suihkuun pesulle raahauduin korkeintaan 2-3 viikon välein. Suihkuun menemisestä oli tullut vaikeaa kun kunto kävi niin huonoksi että en päässyt enää kylpyammeesta pois. Sitten se kävi niin huonoksi että jalat ei enää nousseet kylpyammeen reunan yli että olis seissyt suihkun alla. Mä en yksinkertaisesti jaksanut seistä. Sitten aloin pestä itseni istuen vessan pöntöllä. Kylpyhuoneen lattia kun oli varustettu klinkkerilaatoin ja viemärikaivolla. No se kävi sitten hyvin vaikeaksi sekin. En nimittäin meinannut päästä enää pytyltä ylös.

Päällyshousuja oli tasan tarkkaan kahdet. Kun toiset oli pesussa niin toiset oli jalassa. Kenkiä mulla oli kahdet, yhdet talvi ja yhdet kesäkengät. Mitäs mä kengillä kun en mä ulkona edes käynyt.

Kauneus on taas alkanut kiinnostaa kuten myös terveys ja hyvinvointi. Paino on tippunut lihavimmista ajoista 50 kiloa. Vielä tässä tehtävää on ei mulla mihinkään kiire ole tässä nykyelämässä. Kyllähän se tiedossa on miten hirveästi alkoholissa on niitä piilosokereita. Mä en tässä blogissa rupea terveysasioista saarnaamaan kun ei ne kuitenkaan mua niin paljoa vie ja kiinnosta.

Olen ostanut läjän meikkejä ja aikonut ruveta harjoittelemaan meikkaamista. Liityin myös betteläiseksi. Vastikään sain lokakuun paketin joka ilahdutti mua suuresti. Ainut tuote mikä varmalla jää käyttämättä on ne tamppoonit. Mä olen jo siinä iässä etten mä tamppooneja enää tarvitse. No mä voin ne jollekkin ystävälle lahjoittaa. Oli tuossa tuollainen Kenzon hajuvesinäytekin mutta sitä mulla jo on pullollinen. Karvinen sen kerran mulle lahjaksi osti. Se kun tietää että mä tykkään hajuvesistä.

Ennen ei todellakaan ulkonäköön tullut kiinnitettyä huomiota. Mä kävin kaksi viikkoa sitten elämäni ensimmäistä kertaa jalkahoitajalla. Ai että se oli sitten niin mieleenpainuvan ihana kokemus ja nyt mulla sitten on elämäni ensimmäistä kertaa punaiseksi lakatut varpaan kynnet. Ensimmäistä muttei suinkaan viimeistä kertaa.

Värimaailmani on muuttunut täysin. Ennen se oli joko mustaa, tumman sinistä, harmaata tai valkoista. Noi ei mun mielestä ole edes kunnon värejä. Jotenkin olen tykästynyt väriin hotpink. Hiukset saivat uutta väriä. Ensin ne oli munakoison violetit ja nyt niissä on punaista. Mitähän väriä mä seuraavaksi laittaisin.

Lokakuun Bettebox

"Lakatut varpaankynnet"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti