Karsea järkytys - totuus Norspanista

Olen viikon nyt ajatellut tuota viimeviikkoista vieroitusoire kohtaustani. Mua surettaa se tosiasia että mä olen tuolle Norspanille riippuvainen. Surettaa ja kammottaa.

Eräs ystävä ja vertaistukiohjaaja järkyttyi myös.
Vasta hän kertoi että Norspania käytetään mm.  Subutexin vieroitushoidossa.
Ja mulle määrättiin sitä kipuihin vaikka tiedettiin että mä olen päihderiippuvainen.
Että se siitä järkevästä ja oikeasta päihderiippuvuuden hoidosta.
Onneksi tämä ystävä herätti mut jälleen ja viimeinkin tähän todellisuuteen että ei helevetti.
Tuosta paskasta on todellakin päästävä eroon.

Mä en todellakaan ymmärrä. Mä en ymmärrä enkä tajua sitä että mitä sen lääkärin päässä on pyörinyt joka mulle tuota Norspania määräsi. Ja jos mä olisin tiennyt mitä paskaa mä annoin iholleni laittaa niin olisiko siitä ollut hyötyä. Olisinko mä kieltäytynyt.

Luultavasti en. Mä olisin luultavimmin antanut hoitajien sivellä iholleni lehmän paskaa jos lääkäri olisi sanonut sen auttavan. Eli mun uskoni hoitavaan lääkäriin ja hoitotahoon oli todella suuri. Nyt en enää tiedä mitä ajatella. Se luottamus taisi karista heti kerralla. Tästä lähtien mä olen viisaampi ja tulen kyseenalaistamaan kaiken lääkehoidon.

Oli tiedossa että mä olen päihderiippuvainen ja että olen pahasti alkoholisoitunut. No helvetti soikoon mähän join jalat altani ja meinasin mädäntyä kuoliaaksi. Niin onko se oikein että lääkäri määrää Norspania kipuihin. Onko oikein että alkoholista riippuvainen tehdään riippuvaiseksi huumeista eli tässä tapauksessa Norspanista jota siis käytetään SUBUTEXin vieroituksessa.

Ei mun mielestäni.
Mä olen todella järkyttynyt.
Mä olen vihainen.
Mä olen kiukkuinen.
Mutta ... mutta ... mutta

Mä selvisin  viinan kiroista ja vaikka mä olenkin alkoholisti koko loppuikäni niin teen sen kanssa töitä joka päivä pysyäkseni raittiina.
Mä selviän tästäkin..... mä selätän tämänkin ongelman.
Nyt mä en ole yksin.
Mulla on vahva tukijoukko vierelläni.
Mulla on ystäviä.
Mulla on tukijoita.
Mulla on paikka missä mua autetaan.

Kiitos OIKEAHETKI



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti